Παρασκευή, Νοεμβρίου 16, 2007

Μια καινούργια αρχή...

Είναι αρκετός καιρός που δεν έχω κάνει δημοσίευση σε αυτό το weblog.

Ξεκίνησα αυτό το weblog γιατί πίστευα ότι οι πληροφορίες που μάζευα εδώ ήταν χρήσιμες. Αργότερα άρχισα να τις δημοσιεύω και στο dotNETZone.gr, αφού το κοινό του ήταν πιο κοντά σε αυτή τη θεματολογία. Όταν έγινα διαχειριστής του dotNETZone.gr σταμάτησα τελείως τις δημοσιεύσεις εδώ, γιατί θα ήταν σαν να μην πιστεύω ότι μπορώ να καταφέρω να κάνω το κοινό να έρθει κοντά στο site που ανέλαβα.

Από κει και πέρα πολλές ήταν οι φορές που ξαναπροσπάθησα να γράφω συστηματικά σε weblog. Πιο εύκολο φαίνεται να ήταν να κρατήσω weblog στο Live Spaces, με θέματα σχετικά με τον Community Server την πλατφόρμα ανάπτυξης on-line communities της Telligent. Μια δεύτερη προσπάθεια ήταν το weblog στο StudentGuru.gr, με την προσπάθειά μου να κάνω δημοσιεύσεις γύρω από τεχνικά θέματα, χωρίς όμως να χαθεί η ελαφρότητα του δικτυακού τόπου μέσα σε αυτές.

Πολλές φορές σκέφτηκα να ξεκινήσω ένα weblog στο dotNETZone.gr, αλλά πάντα με σταμάτησε η σκέψη, ότι δεν ήθελα να κάνω προβολή του εαυτού μου, μέσα από ένα site που διαχειρίζομαι. Η δημιουργία weblog στο capnias.org, είχε σκοπό να μου δώσει το χώρο που χρειαζόμουνα για να το κάνω αυτό, αλλά μέχρι και σήμερα δεν έχει φιλοξενήσει ούτε μία δημοσίευση μου, αν και υπάρχουν μία ή δύο δεκάδες μισοτελειωμένες μέσα στο Windows Live Writer που αναμένουν υπομονετικά να δημοσιευτούν όταν έχω χρόνο να τις ολοκληρώσω.

Και να 'μαι τώρα, σχεδόν δύο και μισό χρόνια αργότερα πίσω στο weblog που όλα ξεκίνησαν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: