Παρασκευή, Νοεμβρίου 16, 2007

Το Facebook και εγώ...

Η αλήθεια είναι ότι όταν έφτιαξα το προφίλ μου στο Facebook δεν ήμουν σε θέση να φανταστώ πως θα εξελισσόταν η σχέση μου σε αυτό στο μέλλον. Σε καθημερινή βάση επισκέπτομαι το Facebook, συνήθως να εγκρίνω requests από φίλους να συνδεθούν μαζί μου, να παίξω Vampires - Vampires rule! - αλλά και να δω νέα που υπάρχουν από όσους συνδέονται μαζί μου.

Η εξάρτηση μου σταδιακά γίνεται όλο και πιο μεγάλη. Δεν ξέρω αν αυτό που αισθάνθηκα ήταν ζήλια ή απλά "ανάγκη", όταν μου έστειλαν πρόσκληση να παρακολουθήσω ένα event μέσα από το Facebook, και χωρίς να το πολυσκεφτώ έκανα το ίδιο στέλνοντας το event της παρουσίασης μου για το "Subsonic" σε γνωστούς, φίλους και UG.

Πιθανώς τα social networking sites να είναι μια μόδα που υπάρχει αυτή την εποχή, ενδεικτικά βλέπε Del.icio.us, Flickr, MySpace. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι εδώ για να μείνουν, και ότι θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά - ένα πράγμα σαν τα RSS βρε παιδάκι μου...

Στην προσπάθειά μου να μείνω "πιο κοντά" στο Facebook βοήθησε και το myFacebook sidebar gadget που έφτιαξε ο Κώστας - Κώστα κάνε κάτι πάλι θέλει να του βάζω το access code κάθε φορά που κάνω restart! Συνίσταται ανεπιφύλακτα σε όσους έχουν την ίδια εξάρτηση από το Facebook, έστω και ένα έχει μικρά glitches...

Δεν υπάρχουν σχόλια: